D.U.K

Kaip konsultuotis?

Išsamios konsultacijos kaina – 15 Eur. „1 ar 2?“ tipo konsultacija kainuoja 5 Eur.

Elektroninio pašto adresas – tai viskas, ko reikia užklausai pateikti. Rekomenduojame užsiregistruoti, nes tokiu atveju matytumėte susistemintą visų stiliaus konsultacijų istoriją, kiekvienąkart perkant nebereikės atsiskaitymo informacijos, taip pat Jūs visada po ranka turėsite „Mėgstamiausių prekių“ sąrašą, iš kurio prekes galėsite dėti tiesiai į užklausos formą.

Tuomet prisijungimo lange pasinaudokite „Pamiršote slaptažodį?“ nuoroda ir suveskite savo elektroninio pašto adresą – į jo dėžutę gausite laišką su naujo slaptažodžio sukūrimo procedūra.

Atsakymo į konsultaciją kokybė tiesiogiai priklauso nuo suformuluotos užklausos, todėl:
a) Rekomenduojame tapti registruotu vartotoju – tuomet patardama jums stilistė vertintų ne tik prie užklausos pridedamas, bet ir jūsų paskyroje esančias nuotraukas bei kitą informaciją (amžių, ūgį, svorį ir kt.).
b) Formuluodami užklausą būtinai pridėkite su ja susijusių nuotraukų.
c) Venkite bendrinių klausimų, tokių kaip „kas šią vasarą madinga?“, „kokios spalvos šiuo metu dominuoja?“, ir pan. Būkite konkretūs. Kuo aiškesnis klausimas, tuo konstruktyvesnis atsakymas.

Atsakymus į stiliaus užklausas siunčiame kliento nurodytu elektroninio pašto adresu per 24 valandas darbo metu. Dirbame savaitės darbo dienomis nuo 10 iki 18 val. (nedirbame švenčių ir nedarbo dienomis).

Pirmiausia, patikrinkite savo elektroninio pašto SPAM aplankalą – gali būti, kad laiškas nukeliavo ten. Jei ir ten jo nėra, susisiekite su mumis nurodydami daugiau detalių (kada rašėte užklausą, kokį mokėjimo būdą pasirinkote, kokį nurodėte el. pašto adresą). Mes patikrinsime savo sistemoje ir persiųsime jums atsakymą iš naujo. Rekomenduojame susikurti savo paskyrą – tada atsakymus gausite ne tik elektroniniu paštu, bet ir matysite prisijungę prie savo paskyros.

Taip, StiliuSOS.lt išlaiko visos asmeninės kliento informacijos, kuri yra perduodama tiesiogiai StiliuSOS.lt, konfidencialumą. Virtuali jūsų ir stilisto komunikacija yra visiškai konfidenciali. Jūsų suformuluotas klausimas kartu su pridedama informacija ir asmeniškai jums stilisto skirtas bei elektroniniu paštu siunčiamas atsakymas nėra matomi jokiems kitiems svetainės lankytojams.

Mokėjimo kortelėmis „Visa“ ar „Mastercard“. Tarptautine mokėjimo sistema „PayPal“

KAIP UŽSAKYTI PREKES IR PIRKTI?

Elektroninio pašto adresas – tai viskas, ko reikia užklausai pateikti. Rekomenduojame užsiregistruoti, nes tokiu atveju matytumėte susistemintą visų stiliaus konsultacijų istoriją, kiekvienąkart perkant nebereikės atsiskaitymo informacijos, taip pat Jūs visada po ranka turėsite „Mėgstamiausių prekių“ sąrašą, iš kurio prekes galėsite dėti tiesiai į užklausos formą.

Tuomet prisijungimo lange pasinaudokite „Pamiršote slaptažodį?“ nuoroda ir suveskite savo elektroninio pašto adresą – į jo dėžutę gausite laišką su naujo slaptažodžio sukūrimo procedūra.

Eiliškumas toks:

a) Pasirinkite kategoriją viršuje esančioje puslapio meniu juostoje arba ten pat esančiame paieškos laukelyje įveskite prekės pavadinimą, parduotuvę ar kitą raktinį žodį.

b) Pasirinkite prekės dydį ir spauskite „Dėti į krepšelį“. Kuomet sudėsite visas norimas prekes į krepšelį, spauskite ant „Pirkinių krepšelis“ piktogramos, esančios viršutinės meniu juostos dešinėje.

c) Jeigu jau turite paskyrą, spauskite „Prisijungti“, jeigu neturite, registruokite užpildydami registracijos formą arba tiesiog tęskite spausdami „Pirkti be registracijos“.

d) Įveskite elektroninio pašto adresą (jeigu reikia), atidžiai užpildykite informaciją, susijusią su prekių pristatymo adresu, pasirinkite mokėjimo būdą („Visa“ / „Mastercard“ banko kortele arba „PayPal“). Kai tik užsakymas bus pateiktas, elektroniniu paštu būsite informuoti apie kiekvieną tolesnį užsakymo įvykdymo ir pristatymo žingsnį.

Visi prekių užsakymo pakeitimo veiksmai galimi tik tol, kol pirkinių krepšelis nėra apmokėtas. Po apmokėjimo, deja, pakeitimai jau nebegalimi. Viso arba dalinio užsakymo atšaukimo / pakeitimo procedūros aprašytos skyriuje „Kokia pas jus prekių grąžinimo politika?“.

PREKIŲ KAINOS IR MOKĖJIMO BŪDAI

Stiliaus centre StiliuSOS.lt jūs renkatės prekes iš mūsų parduotuvių (partnerių), kurios savarankiškai rūpinasi jų nuosavybėje esančių prekių kainodara. StiliuSOS.lt kuruoja kiekvienos parduotuvės prekių pateikimą siekdama užtikrinti, jog kainodara būtų skaidri ir sąžininga, o pačios prekės – legalios ir autentiškos. Prašome atkreipti dėmesį: prekių įdėjimas į mėgstamiausiųjų sąrašą ar pirkinių krepšelį nereiškia, jog tos prekės yra rezervuotos konkrečia kaina.

Mokėjimo kortelėmis „Visa“ ar „Mastercard“. Tarptautine mokėjimo sistema „PayPal“.

Atsakingai saugome jūsų privačius duomenis, kurie jokiomis aplinkybėmis nebus teikiami trečiosioms šalims, išskyrus įstatymų numatytus atvejus, pvz., teismo sprendimu. Daugiau apie tai skaitykite skyriuje „Privatumo politika“.

PREKIŲ PRIEINAMUMAS IR AUTENTIŠKUMAS

Labai dažnai stiliaus centre StiliuSOS.lt eksponuojamos prekės yra įvairių kūrėjų riboto tiražo gaminiai, todėl prekių rezervacija yra negalima. Prašome atkreipti dėmesį: prekių įdėjimas į mėgstamiausiųjų sąrašą ar pirkinių krepšelį nereiškia, jog tos prekės yra rezervuotos.

Stiliaus centras StiliuSOS.lt partnerystę su visomis parduotuvėmis grindžia sutartiniais santykiais, kurie apibrėžia, jog pardavinėjamos prekės privalo būti legalios ir autentiškos.

Jūsų užsakyme esančios prekės bus supakuotos pačių parduotuvių (iš kurių jas pirkote), pakuotę patikrins siuntų tarnyba, todėl prekės pasieks jus saugioje ir tvarkingoje pakuotėje. PREKIŲ PRISTATYMAS IR KITI MOKESČIAI Kiek kainuos mano užsakymo pristatymas? Nepriklausomai nuo prekių ir parduotuvių (iš kurių yra prekės) skaičiaus, taikome fiksuoto dydžio pristatymo mokestį, kurį matysite prieš patvirtindami užsakymą.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog STILIUSOS platformoje publikuojamos prekės yra pristatomos pirkėjams tiesiogiai iš pardavėjų būstinių visame pasaulyje. Tad jei Jūsų pirkinių krepšelyje yra skirtingų pardavėjų prekės, jos keliaus pas Jus atskirais siuntiniais ir bus pristatytos skirtingu laiku. Už prekių pristatymą atsakingi prekes parduodantys pardavėjai.

PREKIŲ IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS

STILIUSOS platformoje parduodamos kokybiškos prekės yra keičiamos ir grąžinamos per 14 dienų nuo prekės-pirkimo pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino. Todėl dovanodami dovanas, nepamirškime pridėti pirkimą-pardavimą patvirtinančio dokumento, jeigu jos nepatiktų. Tačiau kai kurios kokybiškos prekės gali būti grąžinamos ir keičiamos tik pardavėjui sutikus.

Vartotojo reikalavimas pakeisti ir grąžinti prekes gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes (Mažmeninės prekybos taisyklės, 17 p.): tabaką ir tabako gaminius, parfumerijos, kosmetikos, tualetinius preparatus, fotografijos ir kinematografijos prekes, spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius, audinius, kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius, apatinius drabužius, kūdikių drabužėlius, pėdkelnes, kojines ir kitus panašius dirbinius, apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius, liemenėles, juosmenis ir kitus panašius dirbinius, perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją, mašinas ir mechaninius įrenginius, elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus, antžeminio transporto priemones, laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius, optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus, laikrodžius, muzikos instrumentus, ginklus ir šaudmenis, baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus, žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis, meno kūrinius, kolekcionavimo objektus, antikvarinius daiktus.

Grąžinamas prekes pirkėjas privalo pristatyti pardavėjo nurodytu adresu per siuntų tarnybą.

Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta, būtinai pateikiant naudojimo instrukcijas ir kitus prekės priklausinius. Jeigu prekė nėra iki galo sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.

 

StiliuSOS.lt įsipareigoja per 7 darbo dienas grąžinti pirkėjo sumokėtus pinigus po to, kai gauna patvirtinimą iš pardavėjo apie pirkėjo grąžintas bei pardavėjo atgal priimtas prekes. Pirkėjui nėra grąžinamas jo sumokėtas prekių pristatymo mokestis. 

StiliuSOS
Atstatyti slaptažodį
[]